.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولين نماينده مجلس هشتم كه براي مجلس نهم كانديدا شد

وزارت کشور برای رفاه نمایندگان فعلی مجلس ثبت نام آن‌ها را در ساختمان مجلس انجام می‌دهد. این خبر را محمد دهقان عضو هیات رئیسه مجلس داده و گفته است كه اين اقدام در گذشته نیز انجام شده که وزارت کشور برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در محل ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بخشی از نیروهای خود را به مجلس می فرستد تا نمایندگان در محل مجلس کار ثبت نام خود را انجام دهند. وی گفت: با توجه به اینکه در هفته کاری مجلس شورای اسلامی قرار داریم این اقدام برای نمایندگان هم مفید است زیرا مانع از این می‌شود که برای ثبت نام به حوزه های انتخابیه خود مراجعه کنند و از کار مجلس و کمیسیون های تخصصی باز بمانند.

این عضو هیات رئیسه مجلس خاطر نشان کرد: از روز یک‌شنبه امکان ثبت نام نمایندگان در محل مجلس فراهم می‌شود و تا پایان مهلت ثبت نام این روند ادامه خواهد داشت. با اين حال اولین نماینده مجلس هشتم برای نامزدی در انتخابات مجلس نهم ديروز با حضور در ستاد انتخابات کشور، ثبت نام کرد.

علی اصغر حسنی نماینده کنونی «لارستان، خنج و گراش» اولین نفر از نمایندگان هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی است که با حضور در ستاد انتخابات کشور برای نهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام کرد. وی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه در دوره نهم نیز از حوزه لارستان، خنج و گراش شرکت می‌کند گفت که بنده از لیست جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات حضور‌خواهم يافت. در اين ميان وزير كشور به داوطلبان نمایندگی مجلس توصيه كرد کسانی که به مسایل حوزه انتخابیه خود آشنا هستند وارد میدان انتخابات شوند و با نیت خدمت به مردم و پاسداری از ارزش ها و آرمان‌های امام راحل پا به عرصه بگذارند.

وزیر کشور ضمن دعوت از همه مردم برای حضور حداکثری در انتخابات، خواستار آن شد که داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.